Sunday, May 18, 2014

On vaikus ja järgmisel hetkel saabub pimedus

Domina Frankie
Fotograaf: A.-S. Treumund
Sa oled Mind otsinud… Oled jälle siin, loed neid lugusid ja mõtled, et fantaasiad, mida sa endale tunnistadagi ei julge, on kusagil kellegi teisega reaalsuseks muudetud.

*****

Mulle meeldib see tunne, mis tekib vahetult enne, kui ta tuleb. Istun täiesti rahulikult, mõtted tulevad ja lähevad, Ma ei hoia neid kinni ega lase lahti. Keskendun. Siis avan ukse ja ta tuleb esikusse.  Jalanõud jäävad sinna, mõnikord ka kõik riided. Ta on esikus põlvili ja palub luba, et edasi pääseda.  Kinnitan talle keti kaela ja punases valguses, neljakäpukil keset vaipa on ta täielikult Minu. Kõik edasine sõltub juba Mu tujust. Ma pole õel, kuid Mu meel on muutlik.

Ta teab, miks ta tuli Mu juurde - ta soovib seda mängu. Ta suudab Mulle silma vaadata, kuid ometi jääb ta alla.

Ta seisab keset tuba ja Ma lähen ta selja taha. Ta peaaegu et tunneb Mu puudutust oma seljal. On vaikus ja järgmisel hetkel  saabub pimedus - tõmban talle musta kilekoti pähe!  Ta võpatab, kuid rabelema ei hakka. Nii ongi parem, ei mingit isetegevust…

Ta lihtsalt vajab kõike väga vähe, ka õhku. Ma hoian teda elus, midagi fataalset ei juhtu, aeg voolab edasi, liivaterad liivakellas pudenevad läbi imepeene klaaspilu, veel on aega...

Domina Frankie
DominaFrankie@gmail.com

1 comment:

  1. Nii hea on, kui Domina õhu mõneks ajaks ära võtab...

    ReplyDelete